Saturday, October 23, 2010

~AlhaMduLillaH~

Assalamualaikum wrhmt. wbrkth.

Alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi kerana dengan limpah kurniaNya diberikan nikmat kesihatan kepada diri ana untuk meneruskan kehidupan di muka bumi ini.

Di kesempatan ini ana mengucapkan syukran jazilan kepada semua sahabat dan keluarga yang mengucapkan birthday ana dan moga doa kalian mengiringi kehidupan ana, insyaAllah.

Ana juga mendoakan moga diberikan kesihatan yang baik, dimurahkan rezeki, dipermudahkan jodoh dengan dikurniakan seorang pasangan yang dapat membimbing diri ini ke jalan yang benar, mengasihi dan menyayangi diri ini seadanya dan dipermudahkan segala urusan, amin.

Moga Allah memberikan ana rasa kasih dan sayang terhadap bakal zauji ana nanti dan demikian juga bakal zauji terhadap diri ana seperti dalam firman Allah s.w.t

"Dan di antara tanda-tanda kekuasaanNya ialah Dia menciptakan untukmu isteri-isteri dari jenismu sendiri, supaya kamu cenderung dan berasa tenteram kepadaNya, dan dijadikan-Nya di antaramu rasa kasih dan sayang(mawaddah warahmah). Sesungguhnya pada yang demikian itu terdapat tanda-tanda bagi kaum yang berfikir." (Ar-Rum: 21)

Wassalam.

No comments: